Personale i butikker ejet af Dixons Stores Group er blevet fanget fornærmende kunder på en social networking site.
En uofficiel gruppe, som er oprettet på Facebook for ansatte i DSG, featured kommentarer fra nuværende og tidligere ansatte i elektronik forhandler.
De bemærkninger mærkevarer kunder "dum" og fortalte særligt flatterende fabriksgulvet samtaler med dem.
DSG sagde, at det var "skuffede", at bemærkningerne var blevet forladt, og sagde, at det ville være at undersøge.
Facebook gruppe kaldet "DSGI Ansatte" siger det er en for "mennesker, der arbejder / har arbejdet for den samme virksomhed". Facebook-gruppen har omkring 3.000 medlemmer.
I det personale, der anvendes mange af dem deres rigtige navn, skrive kommentarer om møder med medlemmer af offentligheden, hvoraf mange bunke fornærmelser af dem. Blandt mange forskellige fornærmelser, er kunder, kaldet "dumme".
En medarbejder i en butik spurgt, om det ville være acceptabelt at anvende en kvæg prod om kunder, der vise sig vanskeligt at opfylde.
I en erklæring DSGI sagde: "Vi har klare retningslinjer for personalet og vil undersøge enhver påstået misbrug af kunder.
"Delivering fremragende kundeservice er på forkant med alt hvad vi gør, og så vi er meget skuffede over, at et lille antal af vore kolleger har gjort disse kommentarer til en social-networking website."
Den tilføjede: "Vi vil tage de nødvendige skridt med alle ansatte, der optræder uhensigtsmæssigt."
Efter eksponering af Facebook-gruppen, en af administratorerne skrev i en kommentar: "Bare vil gerne sige tak til alle de forståelse kunder derude, som gør vores liv lettere, kan du fortsætte med at handle hos os."
I Storbritannien, er DSGI moderselskabet for high street elektronik forhandlere som PC World og Currys.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar